Forum forum miłośników DeadLands i RPG Strona Główna
»
D&D
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
RPG
----------------
Deadlands
Gasnące Słońca
Warhammer
D&D
Wampir: Maskarada
Monastyr
L5K
Inne systemy RPG
cRPG
----------------
cRPG
Na luzie
----------------
Poznajmy się
humor
ogólne
----------------
Wiedźmin - o filmie/ książce
dyskusje...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gash-ren
Wysłany: Wto 12:07, 26 Gru 2006
Temat postu: Mechanika - czyli te wszystkie k20...
w D&D używamy przede wszystkim k20, ale czasami trzeba siegnąć po inne kości (głownie przy rzucaniu czarów), tak więc trzeba przygotować pełny arsenał kości: k4, k6, k8, k10, k12 i k20.
prócz tego warto jeszcze zaopatrzyć sie w kartę postaci/papieru i coś do pisania
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin