Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kloc
Gość
|
Wysłany: Nie 19:22, 11 Gru 2005 Temat postu: A co gdyby "TO" dolać do "TEGO"...czyli |
|
|
Temat mówi sam za siebie więc dla nieuświadomionych(chodzi o DL)wstęp wzbroniony hehe.Pisać proszę o wynalazkach i takich tam a jak kto jaką nową technologię wymyślił to dawać ją tu NATYCHMIAST!!!!
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Felix
średnio-zaawansowany
Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17:58, 12 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
na forach nie daje się kilku buziek pod rząd... aha kloc daj mi swoje gg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gash-ren
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: skąd i dokąd losy poprowadzą...
|
Wysłany: Śro 12:07, 14 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Kloc dajże troche czsu! Tu nie wszyscy są maniakami Szalonych naukowców! a poza tym tylko ty i ja interesujemy sie DL. na razie trzeba czasu, by powstała sensowna ilość użytkowników, którzy są związani z DL.
Aha: Felix - Kloc nie ma gg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Felix
średnio-zaawansowany
Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 12:08, 14 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Aha...szkoda bo bym z nim pogadał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gash-ren
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: skąd i dokąd losy poprowadzą...
|
Wysłany: Pią 14:54, 16 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
dobra: Kloc, za niedługo przedstawie Ci zasady tworzenia nowych gadżetów i dodam pare własnych. zasady podam tylko dlatego, ze ktoś kto nie zna DL może nie wiedziec jak coś takiego zrobić, a bedzie maił świetny pomysł. więc hough!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gash-ren
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: skąd i dokąd losy poprowadzą...
|
Wysłany: Pon 14:12, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
dobra: moze i nie podam zasad tworzenia, ale przynajmniej troche gadżetów sie znajdzie:)
Oto one:
Gadżety
Uwag: 1
Ramel 2001-11-24 15:48:03
Miotacz bełtów
Jest to broń przypominająca w działaniu harpun, ale o dalszym zasięgu i mocy uderzeniowej. Wystrzeliwany z niej bełt (taki jak od kuszy – nie tania whisky) potrafi spokojnie zabić człowieka z odległości 300 stóp, wydając przy tym o wiele mniej hałasu niż Peacemaker. Jest to wynalazek sporządzony przez naukowców Smith & Robards dla łowców bizonów, gdyż dotychczas używane strzelby robiły zbyt wiele huku – płosząc bizony i, co gorsze wabiąc Indian.
Ręka potrzebna do narysowania projektu – 2 pary
Trudność – 7
Niezawodność – 17
Obrażenia 5k8, Zasięg 5
Cena – 600 $
Parocykl
Parocykl to jedno z nowszych osiągnięć naukowców z Rosswell. Jest to odpowiedź na parochód Dr. Hellstromme`a oraz Jankeskich Bizonich Żołnierzy. Parocykl to mały, czterokołowy pojazd, przeznaczony dla dwóch osób – kierowcy i strzelca. Dzięki zastosowaniu specjalnego zawieszenia, może być używany nawet w trudnym terenie. CSA planuje stworzenie oddziału jeźdźców Parocykli – istnieje już mała, eksperymentalna kompania – „Anioły Piekieł” . Sprawdziła się doskonale w walkach na pustyniach Arizony. Przeciwnicy byli zastraszeni hukiem potężnych kotłów parowych, poza tym kłęby pary i piasku otaczały jeźdźców, którzy pojawiali się nagle z „mgły” i zasypywali zaskoczonych Jankesów gradem kul z pistoletów Gatlinga oraz granatami. Do walki wręcz, jeśli do takowej dojdzie, Aniołowie Piekieł używają Piłomieczy.
Ręka potrzebna do narysowania projektu – Kolor
Trudność – 13
Niezawodność – 18
Cena – 2000 $
Tempo - 22
Piłomiecz
Jest to broń przypominające skrzyżowanie piły mechanicznej z mieczem.
Ręka potrzebna do narysowania projektu – 2 pary
Trudność – 7
Niezawodność – 15
Cena – 500 $
BROŃ Piłomiecz
BO 1
OBRAŻENIA S+3k8
CENA 500$
WYMAGANA UMIEJĘTNOŚĆ: Walka:miecze
Kule Oddziału 13
Ręka potrzebna do narysowania projektu – Trójka za każdą
Trudność – 9 za każdą
Niezawodność – 18 (specjalna – Niezawodność kul testujemy przy strzelaniu z broni, niezależnie od jej typu)
Cena – 1900 $
Są to specjalnie przygotowane kule rewolwerowe, przyznawane Rangerom wyjątkowo narażonym na spotkania z potworami (Z pułku 13 im. Walkera, tj. Pułku ds. zwalczania zagrożenia ponadnaturalnego). Komplet zawiera 30 kul – po sześć z każdego rodzaju:
Kule z azotanem srebra – są to pociski specjalnie przygotowane do walki z likantropami, które otrzymują straszliwe rany od srebrnych broni. Pocisk zadaje standardowe rany, jednakże azotan srebra po uwolnieniu w ciele powoduje dodatkowe obrażenia na początku każdej następnej rundy. Azotan srebra to śmiertelna trucizna, więc broń jest również skuteczna na inne istoty, z wyjątkiem nieumarłych i wygrzebańców.
Kule fosforowe – kula po wystrzeleniu zapala się, dzięki czemu przy trafieniu w cel łatwopalny może go podpalić. Wampiry otrzymują dodatkowe rany, jeśli kula pozostaje w ciele istoty.
Kule ppanc – standardowe kule przebijające, używane wobec opancerzonych celów. Obniżają poziom zasłony o 1.
Kule z trucizną – kule są wyżłobione, a w rowkach znajduje się śmiertelna trucizna, potrafiąca zabić każdą żyjącą istotę ludzką po nieudanym teście Wigoru (TN 11). Ofiara ginie w straszliwych cierpieniach po trzech rundach, w czasie których może jedynie walczyć z bólem. Istnieje odtrutka, która po podaniu w czasie agonii, oczyszcza organizm. Rekonwalescencja po odtruciu to minimum 3 miesiące
Kule X – kule upiorytowe, zdolne ranić istoty odporne na zwykłą broń (działają jak broń magiczna)
Tyle wystarczy ?:
co prawda nie ja wymyśliłem te zabawki, ale cóż...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|